Cee’s B&W Photo Challenge: Shoes or Feet, Human or Animal

Shoes for me, please! Well walked or well danced!

 

Nya Zeeland 1 594_copy

12 reaktioner på ”Cee’s B&W Photo Challenge: Shoes or Feet, Human or Animal

  1. hej basta leya,😊❤
    Jag ville meddela dig om att jag har råkat radera min förra blog som var ensamlivet.wordpress.com. Otur jag har. Men jag har startat en ny  blog och jag skriver samma saker som jag skrev i min förra blog dvs. om ensamheten och livet. Jag hoppas att du hänger med i min nya blog och fortsätter stötta mig som du gjorde. Jag behöver er hjälp  för att jag ska få styrka att skriva mer om känslor. Vi hörs i min nya blog -https://ensamlivblog.wordpress.com/

    /puspita

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.