Cee’s Black & White Photo Challenge: Couples, Twins, Two of Anything

Many things comes in twos – go to Cee for more!

 

27 reaktioner på ”Cee’s Black & White Photo Challenge: Couples, Twins, Two of Anything

  1. Pingback: Cee’s Weekly Wrap Up – March 12, 2016 and WPC: One Love | Cee's Photography

  2. Pingback: Cee’s Black & White Photo Challenge: Crooked and Squiggly Lines | Cee's Photography

      • Just nu rätt ok eftersom ljuset kommit tillbaka! Gillar man skidåkning är det optimalt. Lagom kallt. SJälv är jag inte så förtjust i skidor, men helt ok att sitta mot en solvägg och bli bländad av snön ocks om det är sol ute. 🙂

      • Det kräver viss tid att vänja sig tror jag om man inte är van… 😉
        men min man som också är sörlänning tycker vi är lite snällare här uppe. Jag vet inte om han har rätt eller om han träffat rätt människor bara. 🙂

        Hoppas hon trivs dottern!

      • Han kan ha rätt…om han träffat dig och du har trevliga vänner (vilket jag är övertygad om) så är det ju inte konstigt! Emma trivs, tack. Vintern här i Skåne är mycket råare och kallare med all fukt. Hon går i fleecejacka i hur många minus som helst…det går inte här nere om det är noll och därunder…Dessutom är Umeå en trevlig stad – i alla fall de få gånger jag varit där.

      • Skönt att ”vi” sköter oss! 😉 Många studenter blir kvar efter studierna. Det är sällan kylan som är besvärlig tror jag, mest mörkret och så avsaknaden av en ”riktig vår”.

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.