WPC: Glow

Most people love things that glow. Who can resist… a sunset? My choice for this week’s challenge is a photo from Iceland and the winter sun’s last glow after a glorious day.

 

29 comments on “WPC: Glow

    • Island är underbart vackert – överallt och alla årstider. Första gången vi prövade på vinter dock – men det gav mersmak. Vi säger alltid att vi måste åka dit en gång till…och en gång till…och…
      Men dina bilder säger att vi kanske skulle åka till Malta också!

      • Har hört att Island ska vara riktigt vackert och väl värt att besöka. Vore jag inte så frusen så kanske… Nej, jag skulle aldrig få med mig min man, han älskar tropikerna. Klart ni ska besöka Malta! Kom precis hem efter min motionspromenad utmed medelhavet. 23 grader, skymning, helt vindstilla och helt underbart. Tror aldrig att jag upplevt det så skönt att komma hem som nu. Bästa tiden om man inte vill ha för varmt är sep-nov/april-juni. Ibland blir det ingen vinter alls. Det vill säga 12 grader, regn och rusk.

      • Jag är också frusen…och jag älskar tropikerna…Men, men – jag antar att vi bor närmre kylan än värmen. I vår ålder flyttar man kanske inte så lätt heller. själv brukar jag plädera för att spendera kanske de värsta vintermånaderna i något av medelhavsländerna istället…men mannen reser hellre fram och tillbaka några gånger. Men någon gång blir det Malta, det är säkert.

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

