Thursday Thoughts

On my way to Varekai – Cirque Soleil. Hopefully an evening of wonders, colours, beauty, laughs and good food.

Have a great Thursday all – My thoughts also go to all those people waiting for Irma. Take care.

17 comments on “Thursday Thoughts

  1. Vilken otroligt vacker bild!! Fantastiskt också att du fick den att bli så stor, gissar att du valt den som ”Utvald bild”. Gör jag detsamma krockar det med de som har Blogspot, som följer min blogg och har följarna i högerspalten. Då tar min bild upp hela spalten!! Inte så kul för dem så jag undviker det men kan ibland inte låta bli. Som skrivet, vacker blå tistel med två små besökare. Ha en underbar kväll!

    • Oj! Jag förstår inte riktigt hur det kan bli så med Blogspot, men förstår att du i så fall undviker det. Kanske ett annat tema kunde lösa problemet? Men förmodligen inte…Roligt att du gillar bilden – själv älskar jag tistlar och martorn. Fantastiska växter.

  2. Have a wonderful time, A-C. We saw a Cirque production once and it was marvelous. We, too, are thinking of and praying for those in Irma’s path. (And I love your photo, BTW. The contrast between the soft, fuzzy bees and the sharp, spiky thistles is excellent.)

    janet

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

