Drömmarnas trädgård III 066_copy

WPC: Harmony

Harmony

Drömmarnas trädgård III 066_copy

48 comments on “WPC: Harmony

      • Jag har ett gammalt par jag känner, som har en helt fantastisk trädgård ute i skogen. De bor inte där, utan åker ut då och då. Den här blomman hittade jag hos dem när de inte var hemma…smyger in där ibland och fotar…När jag träffar dem igen till våren ska jag fråga!

      • Det var det! Jag gjorde faktiskt en hel fotobok på deras fantastiska trädgård när den blommade i juni – och gav dem som minne. De orkar snart inte hålla den i ordning längre (blommor från hela världen de samlat ihop) och deras barn är tyvärr inte intresserade…

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

