Testbilder Vedema Ny kamera 017_copy

Wordless Wednesday – Cattleya Rojo

Testbilder Vedema Ny kamera 017_copy

17 comments on “Wordless Wednesday – Cattleya Rojo

  1. What a beauty!
    Förresten så stannade jag rätt länge på din blogg tidigare i kväll. Den är otroligt vacker! Önskar jag kunde fotografera så där.

    • Nu blev jag glad! Men det är mycket man skulle vilja göra, eller hur…Jag skulle vilja kunna ”trolla” med bilder och grafik som du gör!

      • Trolla ja! Den som ändå kunde göra det ibland! Jag har blivit så dålig på det där bildskapandet nu senaste tiden. Gör så sällan nya bilder.
        Förmodligen, åtminstone delvis, beroende på att jag också tagit så lite foton. Inget att jobba med! Å andra sidan är jag långt ifrån lika duktig på att fotografera som du. Det är där ”målandet” som brukar rädda mina bilder.

      • Jag längtar till våren, då blir det fler bilder än i det här gråvädret. Du kan göra det grå till färgsprakande konst – sluta inte med det!

      • Jag också! Och det är sant! När det blir varmare och ljusare blir allt också lättare. Då blir det mer fotograferat också.
        Nej jag slutar säkerligen inte med det, men hur mycket och hur ofta? Omöjligt att säga. Det får bli som det blir!

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

