Riga med omnejd 2015 836_copy

#42 Eget tema: På mormors tid – When Grandma’ was a Child (365/365)

Riga med omnejd 2015 836_copy

20 comments on “#42 Eget tema: På mormors tid – When Grandma’ was a Child (365/365)

  1. Snyggt jobbat, Stark avslutning med denna hemtrevliga bild i vackert ljus. Du är duktig på att välja snygga vinklar och spännande motiv. Dina bilder berättar alltid en historia! Önskar en fin jul och ett härligt nytt år!

    • Tack för en så positiv respons! Tack för alla fina kommentarer och för att vi har kunnat titta på varandras bilder och bli inspirerade. En skön julhelg önskar jag dig också och ett förhoppningsvis gott 2016!

  2. Grattis till målgången Leya! Fint tema och en mysig bild. Och tack för alla fina bilder och tankar under året.

    Jag har hushållit och bara lagt upp två foton om dagen men jag kanske ska öka takten så jag blir klar jag med.🙂 Bilderna är iaf utvalda så en bit på väg är jag. Ha nu en skön adventstid

    • Tack så mycket för alla fina bilder – och härliga kommentarer. Du är en fantastisk person på flera sätt, ja säkert alla! Mycket intressant med ditt liv i vatten och strömlinjeformade bilder från detsamma. Lycka till i fortsättningen och ha en riktigt fin helg i Jul och Nyår.
      Jag kommer nog att sakna den här grejen, samtidigt som det är skönt att gå i mål innan värsta julstressen!
      Här kommer en varm julkram också;-D

    • I’d love to. Peaceful atmosphere and light coming in from the sea. This was a fisherman’s cottage. If you promise i can have coffee with you over that table…I will meet up!

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

