Louisiana 065_copy

#33 Eget tema: Jag blev trött på mitt gamla rum…- I got tired of my old room…(356/365)

Louisiana 065_copy

14 comments on “#33 Eget tema: Jag blev trött på mitt gamla rum…- I got tired of my old room…(356/365)

    • Jag ska kolla den. Efterhand som vinterhalvåret blir allt mörkare och blötare istället för vintrigt, så behövs mera färg och ljus!

      • Jag beställde en Klippan. Men den svarta med tvättbar klädsel. Ska bli levererad nästa måndag.
        Den röda frestade, men jag har en del röda saker som accenter. Mattan är rödmönstrad. Och väggarna vita.
        Ska bli spännande med nåt helt nytt. Kan inte bara köpa second hand.

      • Och man kan alltid köpa ett extra överdrag om man vill. Knäppt! Jag har alltid gillat Klippan men aldrig haft någon – förrän om en vecka.

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

