” 21 Eget tema: Rulla – Roll (296/365)

17 comments on “” 21 Eget tema: Rulla – Roll (296/365)

      • Åh, hade du en beardis! När då? Min Amanda gick bort 2000 – hon var en härlig dam. Hoppas att du såg mina inlägg från Skottland – Seonaid på breathofgreenair har the flotta flickor!

      • Ja såg de fina i bilen och det högg till i hjärtat, älskade den hunden. Det var så länge sen, 20år sen. Har haft en dvärgschnauzer efter det🙂

      • Jag kan sakna flytet i pälsen – i vind och vatten…den milda blicken och det goda, följsamma hjärtat. När jag var hos Seonaid och vi gick på stranden, när Maisie och Willow badade och pälsarna flöt ut i vattnet…Åh, då bränner det i kropp och själ. Min lille Totti är också väldigt go, och mera lättskött!

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

