# 2 Akter – Stern (252/365)

5 comments on “# 2 Akter – Stern (252/365)

  1. Hej Leya! Jag vill trycka på gilla knappen från min mobilen men det går inte. Det finns ingen gilla knappen. Kan du se att din blogg är mobilvänlig eller inte? Om det är inte mobilvänlig, Kan du snälla göra det. Vill gärna trycka på gilla knappen föratt de är underbara. Snälla fixa det för mig. SKulle bli tacksam för det.

      • Tack snälla du, hoppas att du kan lösa det snart. Hoppas att jag kan hitta gilla knappen snart och kan trycka en tummen up direkt från min mobil. Vi hörs snart💕❤

    • You do! I’m not a boat person at all…even less since the disaster of Estonia, a passenger ferry that went down between Estonia and Sweden some years ago, taking with her 400 passengers…

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

