# 338 Vandring – Hike /trek (200/365)

30 comments on “# 338 Vandring – Hike /trek (200/365)

  1. Suveränt foto och helrätt för temat. Gillar den snygga tredelningen mellan nära berg med familjen, bortre brant bergvägg och bergskammen + himmel. Familjen precis på kanten, molnskuggorna och lilla bergsbiten till höger blir pricken över i. Ett foto att njuta länge av!

    • Tack för så fin kritik! Säkert är du som jag – sällan eller aldrig riktigt nöjd…men det här fotot kan jag själv också titta på väldigt länge.

      • Jo, jag fick höra det igår, att jag är för hård mot mig själv … det är väl en väg mot ständig förbättring kan jag tro – men visst ska vi komma ihåg att njuta på vägen🙂

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

