Warszawa 2015 187_copy

# 309 Takfönster – Skylight window (135/365)

Warszawa 2015 187_copy

10 comments on “# 309 Takfönster – Skylight window (135/365)

    • Ha, ha, jag vet faktiskt inte – stannade inte tillräcklig länge för att se! Men hela Warszawa blev ju sönderbombat under kriget och man har mycket pietetsfullt byggt upp och restaurerat allt…Han kan mycket väl jobba med fasaden.

    • Nämen nu…blev jag jätteglad! Kan jag inspirera någon så är min lycka gjord! Fast, jag råkade bara gå förbi, så man måste ha tur!

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

