# 207 Nyklippt – Newly cut (106/365)

15 comments on “# 207 Nyklippt – Newly cut (106/365)

  1. Fiffigt av dig att fånga det. Snygg komposition, jag gillar att gräsmattan fick vara med – första sekunden trodde jag det var snöklumpar, sen förstod jag vad temat skulle bli🙂

    • Ha, ha, jo – det blåste den dagen när jag klippte honom och tussarna flög bort från klippbordet…så det var kanske inte så jag hade tänkt mig bilden från början!

    • I do – except when he is going for a show. Then I let a pro cut him. It was a windy day, so all the hair was flying around – that’s why I had to photograph from a distance – to get the hair as well!

Halva verket är läsarens - så, vad säger Du? As the second half is the reader's - I'd love to have Your line!

